• PL | EN
Obszar Handlu Detalicznego
Obszar Obsługi Klienta
Obszar Handlu Hurtowego

Obszar Handlu Detalicznego

Działania do zrealizowania w 2018 r.:

  • Rozwój oferty/linii produktowej ENEA Smart
  • Wdrożenie pilotażowe produktu ENEA ECO (dla klientów w grupie taryfowej OSD - G12as) oraz rozwój linii o produkty dodane
  • Wdrożenie nowego produktu specjalistycznych usług technicznych dla segmentu klientów indywidualnych
  • Wdrożenie usługi zarzadzania informacja pomiarową i optymalizacji zużycia
  • Rozwój oferty DUAL FUEL oraz wdrożenie nowego billingu gazowego
  • Dalszy rozwój programu lojalnościowego Strefa Zakupów
  • Dostosowanie procesów i procedur sprzedażowych do wymagań RODO

Obszar Obsługi Klienta

Działania do zrealizowania w 2018 r.:

  • Zakończenie projektu nowej wizualizacji wszystkich 32 Biur Obsługi Klienta
  • Bazując na wdrożeniach z roku 2017 i maksymalizując zyski w obszarze obsługi Klienta planowany jest rozwój zdalnych kanałów obsługi Klienta, poprzez wprowadzenie szeregu udogodnień, takich jak: nowe kanały kontaktu, serwis samoobsługowy IVR, wykorzystanie mediów społecznościowych oraz uruchomienie nowych funkcjonalności w Elektronicznym Biurze Obsługi Klientów i na podstronach obsługowych serwisu www.enea.pl
  • Podejmowanie działań zmierzających do budowania trwałych relacji z Klientami oraz dostosowania kanałów kontaktu do preferencji Klientów (Omnichannel), w tym uruchomienie Infolinii biznesowej oraz wdrożenie platformy CRM
  • W ramach rozszerzania portfolio usług dla klientów detalicznych nastąpi wdrożenie systemu bilingowego do obsługi umów i rozliczania sprzedaży paliwa gazowego;
  • Wprowadzenie automatyzacji procesów obsługowych, z wykorzystaniem m.in. robotyzacji procesów biznesowych (RPA), która przełoży się na terminową realizację kluczowych wskaźników w ramach realizowanych procesów
  • Wdrożenie Centralnej Bazy Klientów (CBK), w celu zapewnienia kompleksowej, jednolitej informacji o Klientach oraz realizacji wytycznych nakładanych przez wchodzące w maju 2018 nowe rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO)

Obszar Handlu Hurtowego

Działania do zrealizowania w 2018 r.:

  • Zmiana podejścia do wartościowania działań zarządzania portfelem na rynku hurtowym
  • Realizacja interdyscyplinarnego projektu wdrożenia rynku mocy mającego na celu maksymalizacji przychodów finansowych i optymalizacji podejścia zarządzania kosztami w zakresie remontów i inwestycji dla jednostek wytwórczych dla GK Enea
  • Optymalizacja i poszukiwanie dalszych synergii w zarządzaniu portfelem produktów energetycznych z wykorzystaniem potencjału GK Enea i rynków hurtowych
  • Rozwój narzędzi wspomagających generację rozproszoną w związku ze zmianami mechanizmu wsparcia źródeł odnawialnych wchodzących w życie po 1 stycznia 2018 r.
  • Uzgodnienie warunków dostaw węgla na 2019 r. dla zapotrzebowania Enei Wytwarzanie i Enei Elektrowni Połaniec przewidzianej w kontraktacji terminowej
  • Optymalizacja logistyki paliw
  • Wykonanie analiz i prac koncepcyjnych dla potrzeb zmiany modelu zakupów węgla w celu wykorzystania węgli niskokalorycznych w procesie mieszania mułów i flotokoncentratów
  • Rozwój narzędzi i bazy analitycznej pozwalających na efektywną działalność prop-tradingową w obszarze krótkoterminowych operacji transgranicznych przygotowującego do wspólnotowego rynku energii

Informujemy, że w ramach witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza wyrażenie zgody na zamieszczanie automatyczne plików cookies w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej. Szczegóły dotyczące m.in. celu wykorzystania plików cookies oraz sposobu zarządzania ich ustawieniami znajdą Państwo w polityce prywatności.Akceptuję